м. Київ, вул. Терещенківська, 13, оф.22
Режим роботи: пн.–пт. 1000–1800, сб. 1000–1600

Як купити

Процедура замовлення товару в нашому Центрі дуже проста і складається з кількох кроків.

1. Оформлення

Після вибору товару натисніть кнопку У кошик - товар буде додано до кошика.

Якщо ви закінчили обирати продукти, натисніть кнопку Кошик.

На сторінці Кошик будуть перераховані всі обрані вами товари.

В поле Кількість ви можете змінити кількість товару. Після зміни кількості товару оновіть сторінку для перерахунку кінцевої суми.

Також ви можете видалити товар або змінити кількість одиниць просто з кошика.

Замовити в 1 клік

Для спрощення процедури замовлення ви можете користуватися кнопкою Замовити в 1 клік.

В цьому випадку вам потрібно ввести лише своє ім’я та номер телефону у відповідні поля, після чого підтвердити замовлення натисканням на кнопку Купити. За деякий час (зазвичай протягом години) з вами зв’яжеться оператор Центру, якому вам потрібно повідомити іншу потрібну інформацію щодо замовлення в телефонному режимі.

2. Підтвердження

Після вводу необхідної інформації щодо доставки (ПІБ отримувача, адреса доставки, контактні дані, варіант доставки, спосіб оплати тощо) для оформлення замовлення натисніть кнопку Оформити замовлення.

Копію замовлення буде надіслано на ваш e-mail, який було вказано при оформленні.

Увага! Невірно вказаний номер телефону, неточна чи неповна адреса можуть привести до затримки! Будь ласка, уважно перевіряйте ваші персональні дані при реєстрації та оформленні замовлення.

За деякий час (зазвичай протягом години) після оформлення замовлення, з вами зв’яжеться оператор Центру за тими контактними даними, які ви вказали при оформленні замовлення. З оператором можна узгодити питання щодо термінів доставки, уточнити деталі оплати тощо.

Примітка: для постійних клієнтів на сайті магазину доступна Рєстрація. В особистому кабінеті ви можете переглянути вміст кошика, історію замовлень, повторити замовлення чи відмовитись від нього.

3. Оплата та ціни

Ціни на сайті є актуальними на день замовлення. Всі податки включено у ціну продукції.

Увага! Послуги «Нової пошти» сплачуються згідно тарифів під час отримання замовлення у відділенні кур’єрської служби.

Можливі способи оплати:

  • 1. Готівковий розрахунок.
    оплата відбувається у разі самовивозу з нашого офісу
  • 2. Оплата через Приватбанк.
    Ви можете оплатити замовлення в будь-якому відділенні Приватбанку, через термінал самообслуговування або за допомогою додатку Приват24. За будь-якого переказу покупець повинен враховувати комісію - сума отриманих коштів має відповідати вартості замовлення. Зверніть увагу, що перекази з рахунків інших банків можуть відбуватися із затримкою.